در این صفحه، قوانین و مقررات در رابطه با چگونگیِ استفاده از سایتِ «شرکت کتابخانۀ ادبیات فارسی» را برایِ شما بازگو می‌کنیم.

با ورود به این سایت، ما این پیش‌فرض را پذیرفته‌ایم که شما تمامِ مقررات و قوانین سایت را پذیرفته‌اید. بدین ترتیب، اگر هر یک از این مقررات مورد پذیرش شما نیستند، لطفا استفاده از سایتِ کتابخانۀ ادبیات فارسی را متوقف نمایید.

تمامِ شرایطِ حاضر مربوط به پیشنهاد، توافق و تذکراتِ لازم برای کمک هرچه بهتر به خریدار، به کامل‌ترین وجه ارایه شده است، تا بتوانیم به هدفِ خود، یعنی توجه و پاسخگویی به نیازهایِ ضروریِ خریداران، بر اساسِ قوانینِ کشور، هرچه بهتر و موفق‌تر عمل کنیم.

کوکی‌ها

توجه داشته باشید که ما از سیستمِ کوکی استفاده می‌کنیم. با ورود و استفاده از سایتِ کتابخانۀ ادبیات فارسی، شما بر اساس قوانینِ مربوط به حریمِ شخصی، رضایتِ خود از استفادۀ ما از کوکی‌ها را اعلام می‌کنید. به خاطر داشته باشید که تقریبا در تمامیِ سایت‌هایِ مدرنِ امروزی، استفاده از کوکی‌ها برای ثبتِ اطلاعات و جزییاتِ هر مراجعه از طرفِ شخص، بسیار معمول و عادی است. ممکن است برخی از همکاران و دست‌اندرکارانِ ما نیز از کوکی‌ها برای این هدف استفاده کنند.

تمامِ حقوقِ معنوی و مادیِ این سایت، متعلق به دست‌اندرکاران، و «سایت کتابخانۀ ادبیات فارسی» است. شما می‌توانید از تمامیِ صفحاتِ سایت پرینت بگیرید و برای استفادۀ شخصی، بر اساسِ قوانین و مقررات و توجه به حقوقِ مادی و معنوی سایت، بهره ببرید.

توجه داشته باشید که شما اجازه ندارید هیچ‌یک از محتواهایِ سایتِ کتابخانۀ ادبیات فارسی را به فروش رسانید، و یا اجاره دهید و یا نسخۀ جعلیِ آنها را توزیع کنید (مگر آن‌که محتوایِ مورد نظر، به هدفِ توزیع در مجامعِ عمومی، در سایت قرار داده شده باشد).

نظرات کاربران

برخی بخش‌هایِ مشخص در سایت، این فرصت را در اختیارِ کاربران قرار می‌دهد که نظرات، پیشنهادات و محتواهایِ دیگر را در قسمتِ کامنت، با دیگر کاربران به اشتراک گذارند. سایتِ کتابخانۀ ادبیات فارسی، قبل از این‌که هر یک از نظرات در قسمتِ کامنت قرار بگیرد، لزوما آنها را نظارت و ویرایش نمی‌کند، بدین ترتیب، هیچ‌کدام از نظرات، متعلق به کتابخانۀ ادبیات فارسی و نمایندگان و دست‌اندرکارانِ آن نیست. تا آنجایی که قانونِ مربوطه اجازه می‌دهد، سایت کتابخانه ادبیات فارسی مسئول هیچ یک از نظراتِ کاربران، و ضرر و زیان‌هایِ احتمالی هر نظر نمی‌باشد.

سایت کتابخانۀ ادبیات فارسی این حق را دارد که تمامِ نظرات در بخشِ کامنت را بررسی نموده، در صورتِ رویارویی با نظراتِ نامناسب، توهین‌آمیز و یا خلافِ قوانینِ سایت، آن‌ها را حذف کند.
در نتیجه، شما تعهد و تضمین می‌کنید که:
شما مجاز هستید نظراتِ خود را در وبسایتِ ما قرار دهید، اما کامنت‌ها، مالکیتِ هیچ‌گونه قوانینِ مادیِ سایت، مانند حقِ کپی‌رایت، نشانِ تجاری و یا حقوقِ اشخاصِ ثالث را به خطر نمی‌اندازد. کامنت‌ها نباید حاوی محتویاتِ افتراآمیز، توهین‌آمیز و یا هرگونه محتویات غیرقانونی و یا محتویاتی که حریمِ شخصی را به خطر می‌اندازد، باشند. و در نهایت، کامنت‌ها برایِ تبلیغاتِ تجاری و یا هرگونه فعالیت‌هایِ غیر قانونی نمی‌باشند.

سازمان‌هایی که در پایین به آنها اشاره خواهد شد، ممکن است بدون تأییدیۀ قبلی از طرفِ ما، به وبسایتِ ما وصل باشند:
۱٫ نمایندگی‌هایِ دولتی
۲٫ موتورهایِ جستجوگر
۳٫ سازمان‌هایِ نوپا

مدیریت‌هایِ توزیع‌کنندۀ آنلاین ممکن است ما را در لیستِ خود ثبت کنند و لینکِ سایتِ ما را، مثلِ تمامِ سایت‌هایِ تجاری دیگر، در سایتِ خود قرار دهند (هایپرلینک کنند).
این سازمان‌ها با توجه به شرایطِ زیر می‌توانند لینکِ خانۀ وبسایتِ ما را برایِ معرفی در مجامعِ گوناگون در سایتِ خود قرار دهند:
۱٫ لینکِ قرار داده شده گمراه‌کننده نباشد.
۲٫ به طور کاذب خود را اسپانسر و پشتیبانِ مادی و معنوی از سایت و محصولاتِ ما معرفی نکند.
۳٫ محتویاتِ آن سایت باید با محتویاتِ سایتِ کتابخانۀ ادبیات فارسی متناسب باشد.

چنانچه شما خواستارِ قرار دادنِ لینکِ ما در وبسایتِ خود هستید، باید ایمیلی به آدرس info@lfl-f.com ارسال کنید و ما را مطلع سازید. لطفا در این ایمیل، نام خود، نام سازمانِ خود و راه‌های ارتباطِ خود را بیان کنید و همچنین آدرسِ سایتِ خود و آدرسِ صفحاتی را که در نظر دارید لینکِ سایتِ ما را در آن قرار دهید، ذکر کنید. پاسخِ ایمیل شما بینِ دو تا سه هفته طول خواهد کشید. سازمان‌هایِ مورد تأیید با این شرایط می‌توانند سایتِ ما را هایپرلینک کنند.

با استفاده از نامِ تجاری و یا آدرسِ وبسایتِ ما، و یا با قرار دادن توضیحاتِ محصولاتِ ما در کنارِ محصولاتی که در آن سایت متناسب با محصولاتِ سایتِ کتابخانۀ ادبیات فارسی است.

استفاده از لوگویِ سایت و دیگر آثارِ هنری در آن، بدونِ موافقتِ تجاریِ از‌قبل‌تعیین شده، جایز نیست. همچنین بدونِ تأییدیۀ مکتوب، شما نمی‌توانید در حاشیۀ عکسِ صفحاتِ سایت ما، قاب قرار دهید، و یا از هر تکنیکِ دیگری که منجر به تغییرِ ظاهری در صفحاتِ سایتِ ما می‌شود، استفاده نمایید.

ما این حق را داریم که در هر زمانی، با اختیارِ کامل، هر لینکی را که مربوط به سایتِ ما می‌شود، از سایتِ سازمانِ دیگر حذف کنیم. بدین‌ترتیب، شما متعهد می‌شوید که خواستۀ ما مبنی بر حذفِ لینکِ سایت را هرچه سریع‌تر پاسخ داده، عمل کنید. همچنین ما این حق را داریم که قوانینِ خود را تغییر داده، بهبود بخشیم. به همین منظور، شما موظف هستید پیروِ قوانین و مقرراتِ جدید عمل کنید.

اگر چنانچه شما با لینکی از سایتِ دیگر در سایتِ ما مواجه شدید که به هر شکلی ناخوشایند به نظر می‌رسید، می‌توانید با ما در این رابطه تماس حاصل فرمایید. ما درخواستِ شما را مورد بررسی قرار خواهیم داد، اما موظف نیستیم حتما به این درخواست عمل کنیم و یا به طورِ مستقیم به شما پاسخ دهیم.

با توجه به آن که ما تلاش می‌کنیم اطلاعاتِ درج شده در این سایت کاملا درست و دقیق باشند، اما نمی‌توانیم به طورِ مطلق این موضوع را تضمین کنیم. به علاوه، ما نمی‌توانیم در دسترس بودنِ همیشگیِ سایت، و به روز بودنِ آن را به طورِ مطلق تضمین کنیم.

مسئولیتِ ما در رابطه با محتواها

ما هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبالِ محتویاتی که در سایتِ شما قرار داده شده است، نمی‌پذیریم. بنابراین، شما موظف هستید از ما در برابرِ ادعاهایی که در خصوصِ محتواهایِ سایتِ شما مطرح می‌شود، دفاع کنید. همچنین شما اجازه ندارید لینکِ سایتِ ما را در صفحاتِ حاویِ محتواهای افتراآمیزو غیر قانونی، و یا هر نوع محتوایی که باعثِ پایمال شدنِ حقوقِ اشخاص ِثالث می‌شود، قرار دهید.

نکتۀ آخر

تا جایی که منعِ قانونی نداشته باشد (مانند ضمانت‌هایی که توسطِ قانون برایِ کیفیت و تناسبِ کالا وضع شده‌اند)، ما می‌توانیم تمامِ تصویرها، تضمین‌ها و مقرراتِ مربوط به وبسایت خود را حذف کنیم. چنین نکته‌ای:
۱٫ هیچ‌گونه مسئولیتی از ما و شما نسبت به مرگ یا جراحتِ اشخاص در نتیجۀ قصور و مسامحه، نمی‌کاهد.
۲٫ هیچ‌گونه مسئولیتی از ما و شما، نسبت به هر گونه کلاهبرداری و تخطی از قانون نمی‌کاهد.
۳٫ هیچ‌گونه مسئولیتی از ما و شما که توسطِ قوانینِ مربوطه وضع شده است، نمی‌کاهد؛ و هیچ‌گونه خلعِ مسئولیتی از ما و شما صورت نمی‌پذیرد، مگر آن‌که توسطِ قانون این مسئولیت‌ها خلع شده باشد.

خلع و کاهش مسئولیت‌های مورد نظر، چه در این بخش و چه در جای دیگر

۱٫ موضوع پاراگراف‌هایِ قبلی هستند.
۲٫ و تمامِ مسئولیت‌ها، چه در بخش نکتۀ آخر آمده باشد و چه مربوط به موضوعِ این بخش باشد، مانندِ مسئولیت‌های وضع شده در قرارداد و قصور یا مسامحه در مسئولیت‌های برخاسته از قانون.
اگر محتواها، اطلاعات و خدمات مربوط به سایت رایگان باشد، ما هیچ گونه مسئولیتی نسبت به ضرر و زیان به وجود آمده، به هر شکل و شمایلی، نمی‌پذیریم.